در این مقاله از رابینز قصد داریم در مورد پنج نکته مهم برای تبدیل‌شدن به یک میکرو اینفلوئنسر صحبت کنیم تا راه درآمدزایی خود را از طریق اینستاگرام افزایش دهیم.

برای اینکه برای شرکت اوبر رانندگی کنید، به یک ماشین نیاز دارید. برای اینکه در فهرست airbnb  قرار بگیرید باید اتاق اضافی داشته باشید. برای اینکه به یک “اینفلوئنسر (تأثیرگذار)” تبدیل شود، تنها  چیزهایی که نیاز دارید شخصیت و حساب رسانه اجتماعی‌تان است.

میکرو اینفلوئنسر کاربران اجتماعی که دنبال کنندگانشان به‌صورت ۱۰٫۰۰۰ تا ۵۰٫۰۰۰ هزار نفر هستند، می‌توانند چند صد دلار با انتشار هر پست به دست آورند. اگرچه این امر در مورد هر پست رسانه اجتماعی صدق می‌کند، اصولاً این افراد بیشترین درآمد از اینستاگرام کسب می‌کنند. یک آژانس بین‌المللی بازاریابی اینفلوئنسر به نام “مدیل کیکس” بر این باور است که امسال نزدیک ۷۰ درصد از بازاریان قصد دارند بیشترین هزینه را به محتوای آن اختصاص دهند.

به یک میکرو اینفلوئنسر تبدیل شوید

خوشبختانه لازم نیست که حتماً کارداشیان باشید تا در رسانه‌های اجتماعی جلب‌توجه کنید بسیار از دوستان و آشنایان من در کمتر از یک سال و تنها با گذراندن دو ساعت در روز، دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام خود را از صفر به پنج‌تا شش رقم افزایش داده‌اند.

کنجکاو شدید؟ در اینجا پنج نکته برای ساخت یا افزایش تعداد دنبال کنندگان بیان می‌کنیم.

۱- خودتان را به یک “برند (نام تجاری)” تبدیل کنید

میکرو اینفلوئنسراز حوزه‌های تخصصی خود کمال استفاده را ببرید. به خودتان سخت نگیرید. اگر دوست ندارید به ساحل بروید، تظاهر نکنید که از گشت و گزار در ساحل لذت می‌برید در عوض در مورد اینکه بروی چه‌کاری می‌توانید سرمایه گزاری کنید بی اندیشید. اگر درزمینهٔ ای دیگری جز آنچه به آن علاقه‌مندید تمایل پیدا کردید چه؟ نگران نباشید. محققان استانفرد بر این باورند که این جمله “علایقت را دنبال کن” یک نصیحت کم‌ارزش شغلی است زیرا مانع این می‌شود تا افراد با رشته‌ها و موضوعات ناآشنا هم آشنا شوند. علایق جدید پرورش می‌یابند، کشف نمی‌شوند.

به‌علاوه، جستجو حوزه‌های علاقه‌مندی کوچک و دارای اشتراک همان چیزی است که شمارا به‌عنوان یک اینفلوئنسر بی‌نظیر می‌کند.  ترکیب خاص مهارت‌ها و تجربه شما همان چیزی است که کاربران و شرکای تجاری بالقوه را به سمت شما جلب می‌کند. بازاریان برای حمایت واقعی ارزش قائل هستند و دنبال کنندگان می‌توانند به شما بگویند آیا معتبر و صحیح عمل می‌کنید یا خیر؟

۲- کیفیت را بر کمیت ترجیح دهید

میکرو اینفلوئنسراین مسئله که به نسبت دنبال کنندگان به دنبال شوندگان آن توجه کنید. بسیار اغواکننده است، اما این روش خوبی برای سنجش ارزشتان به‌عنوان یک اینفلوئنسر نیست. در حقیقت، ارزشتان به‌عنوان یک میکرو اینفلوئنسر منوط به این واقعیتی است که شما میلیون‌ها دنبال کننده ندارید. بازخوردی که از دنبال کنندگانتان می‌گیرید به تصویر قابل‌اعتماد و (مربوط) شما بستگی دارد.

به‌جای اینکه سعی کنید دنبال کنندگان را بیشتر کنید بروی کیفیت آن روابط تمرکز کنید.

هنگامی یک دنبال کننده بروی پستی شمارا تگ می‌کند (برچسب میزند) برایش یادداشت بگزارید. تصاویر و ویدیوهایی منتشر کنید که نشان می‌دهد که شما با افراد واقعی در شرایط عادی در ارتباط هستید. با اشاره به این امر که نسبت لایک و کامنت های دنبال کنندگان هنگامی یک حساب کاربری تقریباً ۱۰۰۰ دنبال کننده داشته باشید بالا می‌رود، استراتژی خود نسبت به نام‌های تجاری را تشریح کنید.

۳- ویدیو منتشر کنید

میکرو اینفلوئنسراینکه شبکه اجتماعی از فیسبوک گرفته تا اینستاگرام، ویژگی بارگیری ویدیو را اضافه کرده‌اند. دلیل دارد: سازنده‌های ویدیو متحرک wyzowi می‌گوید بین سال‌های اخیر بازخوانی ویدیو رسانه‌های اجتماعی بین دو تا سه برابر افزایش‌یافته است و احتمال اینکه ویدیو‌های نشر شده در توییتر بیشتر از توئیت های تصویری دوباره توئیت شوند شش برابر بیشتر است.

برخی از فعالیت‌های خودتان را در قالب ویدیو بهتر نشان دهید. به‌عنوان‌مثال: اگر یک اسکی کننده روی آب هستید برای تهیه یک ویدیوی هیجان‌انگیز مشکلی نخواهید داشت اگر دوست دارید شطرنج‌بازی کنید یا رمان بخوانید؟ خلاق باشید همانند یک‌مهره شطرنج لباس بپوشید و برقصید به فضای کتاب موردعلاقه‌تان سفر کنید. هنگامی‌که سوار یک تک چرخه هستید، کتاب بخوانید.

۴- سخاوتمند باشید

میکرو اینفلوئنسراین بدان معنا نیست که هدایای زیادی به دیگران بدهید تا جایی که به‌عنوان یک میکرو اینفلوئسر نتوانید درآمد داشته باشید، اما به دنبال فرصتی برای اهدا کردن و بخشیدن باشید، ساده‌ترین چیزی که می تونید به دیگران دهید اطلاعات است اگر کوهنورد هستید فهرستی از سفرهای دو، سه و پنج‌روزه منتشر کنید. عقاید شخصی یک تاکتیک رایگان دیگر است. هنگامی‌که دنبال کننده‌ای شمارا روی یک پست تگ می‌کند(برچسب میزند) به‌صورت عمومی از وی تشکر کرده یا در صفحه خود با او شوخی کنید.

چه زمانی هدیه کاملاً مناسب است؟ آن دسته امور وقت‌گیر و پرهزینه را برای موارد مهم نگه‌دارید. به‌طور مثال، اگر یک اینفلوئنسر دیگر اهل کمپینگ (سفر) با شما صحبت می‌کند ممکن است بخواهد یک دست‌نوشته بروی پارچه چادر برایش ارسال کنید. سعی کنید هدیه‌ای در نظر بگیرید که به نفع دو طرف باشد.

۵- داستان‌های بسیار جالب مطرح کنید

میکرو اینفلوئنسرانسان برای قصه‌گویی ساخته‌شده است. به همین خاطر کافی نیست که تنها یک تصویر از محصول منتشر کنید و امیدوار باشید که دنبال کنندگان جاهای خالی را پر کنند. خیلی هم دقیق نباشید اینکه بگویید: « من این محصول را دوست دارم و شما هم باید این محصول را دوست داشته باشید» بی‌روح است و به‌شدت تبلیغاتی به نظر می‌رسد. دنبال کنندگان شمارا جدی نمی‌گیرند و شرکای بالقوه آن برند، محتوای شمارا برای سرمایه‌شان ارزشمند تلقی نمی‌کنند.

بهترین داستان‌ها در چه چیزی مشترک هستند؟ مطالعات نشان می‌دهد در ساختار ساده هستند. علت و معلول واضحی را نشان می‌دهند و تجربیات حسی مرتبط را توصیف می‌کنند.

به‌عنوان‌مثال: اگر ویدیویی مخصوص روز شکرگزاری را از برادر کوچک تان منتشر کنید در حال پرتاب پوره سیب‌زمینی بر روی سقف است باید با این عنوان شروع کنید که چقدر آن پوره‌ها چسبناک بودند  یا چقدر پرتاب کردنشان برای وی سخت بود.

انتظار نداشته باشید اینفلوئنسر بودن جایگزین شغل تمام‌وقتتان شود اما درعین‌حال توانایی بالقوه خود را دست‌کم نگیرید. زمانی که چند صد دنبال کننده جذب کردید، سعی کنید پیشنهادات محصول را به اشتراک بگزارید اگر این کار موفقیت‌آمیز بود، به تیم بازاریابی هر برند ایمیل بزنید و بگوئید که چه قدر به محصول شان علاقه‌مند هستید زمانی که آن بازاریان حساب شمارا برسی می‌کنند، دنبال کنندگان وفادار و پیشنهاد‌ها معتبر را خواهند دید.

مرحله بعدی چیست؟ اگر بازاریان یک نام تجاری برای تشخیص اینفلوئنسر مزیتی قائل نمی‌شوند، محتاط باشید. از آن‌ها بپرسید که آیا درازای کمک شما برای ترویج محصول شان قدردانی می‌کنند یا خیر.

اگر کار شمارا برایتان جبران می‌کنند، مبلغ ۱۰۰ دلار برای انتشار هر پست از آن‌ها طلب کنید. اگر هم نه به راه خود ادامه دهید هنوز شرکت‌های بسیاری هستند که سعی می‌کنند در رسانه‌های اجتماعی توجه عموم را به خود جلب کنند.

کلام آخر: شما به شهرت با یک عنوان وسوسه‌انگیز نیاز ندارید تا به‌صورت آنلاین کسب درآمد کنید. در حقیقت، مشهور بودن تنها سلاح پنهان موردنیاز برای پیش بورد آن است.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد، اگر شما ایده دیگری برای اینکه ما به یک میکرو اینفلوئنسر تبدیل شویم دارید برای ما کامنت کنید.


رابینز یک ,اینفلوئنسر ,اینکه ,کنندگان ,شمارا ,میکرو ,دنبال کنندگان ,به یک ,میکرو اینفلوئنسر ,منتشر کنید ,یک میکرو ,می‌کند برچسب میزند ,میکرو اینفلوئنسر تبدیلمنبع

چگونه حرفه ای شویم

زندگی نامه آنتونی رابینز

پنج نکته برای میکرو اینفلوئنسر شدن

چهار روش کاربردی برای افزایش شانس

موفق شدن از دیدگاه اساتید موفقیت

زندگی نامه جی کی رولینگ

هفت شغل پر در آمد که به آن فکر نکرده اید

مشخصات

آخرین جستجو ها

اجاره سوئیت، خانه و ویلاهای مبلا دستنوشته ها هر چی که بخوای فروش باسکول خروس معرفی کتاب و متون علمی خبر پوستر دیواری پنل مووی موفق باشیم...